ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΔΑΛΟΓΛΟΥ Θ.

ΜΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΡΡΙΠΤΕΙ ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ (ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ),  Η Κα ΔΑΛΟΓΛΟΥ Θ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ Γ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ Δ. Σ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

«Ο ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ»


Αγαπητοί συνάδελφοι με το κείμενο μου αυτό θέλω να σας γνωστοποιήσω την παραίτησή μου απ’ τη σύνθεση του υπάρχοντος Διοικητικού Συμβουλίου του Σωματείου μας.
Την παραίτηση μου αυτή δεν την εκλαμβάνω ως παραδοχή ήττας αλλά σαν στάση απέχθειας προς συμπεριφορές « συναδέλφων» υποτιθέμενων συνδικαλιστών που δεν αρμόζουν ούτε στην έως τώρα πορεία μου, τόσο την συνδικαλιστική αλλά και την επαγγελματική, ούτε στο ήθος μου αλλά κ’ ούτε στον τρόπο προσέγγισης των ζητημάτων που αφορούν όλους μας.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Θεωρώ ότι διαχειρίζομαι σωστά την ψήφο σας γιατί, με την ψήφο σας όλα αυτά τα χρόνια θέλατε να ενώσετε την φωνή τη δική σας με τη δική μου. Αυτή πια δεν βρίσκει όχι μόνο ανταπόκριση αλλά ούτε καν έδαφος για να ακουστεί.
Τον ρόλο της γλάστρας ας τον υιοθετήσουν άλλοι.
Εμένα δεν μου αρμόζει. Φαντάζομαι να συμφωνείτε μαζί μου.
Από το υπάρχον Συμβούλιο απουσιάζουν η δημοκρατία κ’ ο διάλογος. Έχει επιβληθεί η ομερτά των τεσσάρων ( Τσιπούρα – Βούλτσιο – Αλεβιζάκη κ’ κατά τελευταίο λόγο ο Ζηλιαχώβαλης ).


Οι συνεδριάσεις του Δ.Σ είναι πλέον συνεδριάσεις οχετού κ’ ύβρεων. Απ’ αυτές εγώ απέχω και νιώθω υπερήφανη που δεν θα συμμετάσχω πλέον σε αυτές.!
Στα τόσα χρόνια της ενεργούς παρουσίας μου δεν ξανασυνάντησα τέτοια κατάντια, τέτοια αλαζονεία κ’ τέτοια αδιαλλαξία.
Κορύφωση όλων ήταν η στάση κ’ η θέση τους γύρω από τον παιδικό σταθμό. Κατάφεραν ένα όνειρο στο επενδύσαμε όλοι μαζί ( από το 1996) να είμαστε σήμερα εδώ κ’ να συζητάμε την προσωρινή ή ισόβια εκχώρησή του στο Δήμο. Ένα παιδικό σταθμό για τον οποίο ορισμένοι απ’ αυτούς πάλεψαν παλαιότερα…..
Ας συνεχίσουν μόνοι τους. Ίσως η απόφασή μου αυτή να τους διευκολύνει κιόλας. Ας κοιτάξουν να υλοποιήσουν τους προσωπικούς τους στόχους κ’ φιλοδοξίες. Να αναρριχηθούν πολιτικά η επαγγελματικάΟυδόλως με απασχολεί…


Αυτό που με απασχολεί κ’ με θλίβει είναι το γεγονός ότι όσοι με πίστεψαν κ’ με εξέλεξαν ίσως αισθάνονται προδομένοι απ’ την απόφασή μου αυτή. Αλλά δεν είναι έτσι.
Δεν έχω πια να δώσω κάτι μέσα απ’ την τωρινή σύνθεση του Δ.Σ του Σωματείου , πιστέψτε με.
Ο χρόνος είναι ο κριτής όλων μας και αυτός είμαι σίγουρη πως θα με δικαιώσει απόλυτα.
Σας ευχαριστώ κ’ πάλι για την ψήφο εμπιστοσύνης κ’ δεσμεύομαι στο μέλλον υπό διαφορετικές συνθήκες να τα ξαναπούμε.

Δαλόγλου Θεανώ – ΤΕ Νοσηλεύτρια

Σχολιάστε

Filed under ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ "ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ"

Σχολιάστε

