25 ΩΡΕΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΕΡΡΩΝ

Είκοσι πέντε ολόκληρες ώρες περίμενε οικογένεια ασθενούς για τη μεταφορά του τελευταίου από το γενικό νοσοκομείο Σερρών στην οικία του. Και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει μία τέτοια μεγάλη καθυστέρηση και το κακό δεν σταματά εδώ καθώς ουδείς είτε από το προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος είτε από το προσωπικό των ασθενοφόρων δεν μπήκε καν στον κόπο να ενημερώσει την οικογένεια του 70χρονου για το πότε θα γίνει η μεταφορά του.

Η οικογένεια του ασθενούς που ήδη ανεβαίνει το δικό της «Γολγοθά» καθώς ο 70χρονος είναι σοβαρά άρρωστος, είχε να αντιμετωπίσει και την αδιαφορία αλλά και τους κακούς τρόπους ορισμένων που έχουν ορκιστεί να υπηρετούν το συνάνθρωπο τους. Στην ερώτηση «πότε θα γίνει η μεταφορά» η καλύτερη απάντηση ήταν «δεν ξέρω», ενώ κάποιες άλλες φορές ήταν η πλήρης αδιαφορία και φυσικά δεν έλειπε και η άσχημη συμπεριφορά.

Ο ασθενής πήρε εξιτήριο νωρίς το μεσημέρι της Τρίτης και λόγω της κατάστασης του (είναι κλινήρης) έπρεπε να μεταφερθεί στην οικία του με ασθενοφόρο. Η πρώτη απάντηση ήταν πως το ασθενοφόρο θα έρθει ή στις έξι ή στις επτά το απόγευμα. Άδικα περίμενε η οικογένεια του 70χρονου έως και τις εννέα το βράδυ και παρά τις συνεχείς ερωτήσεις ποτέ δεν λάμβανε μία απάντηση και ήδη είχαν ξεκαθαρίσει προς το προσωπικό πως δεν θέλουν κάποια ιδιαίτερη μεταχείριση απλά μία ενημέρωση για το πότε θα γίνει η διακομιδή. Κανείς ποτέ δεν τους είπε τίποτε και το μεσημέρι της επόμενης ημέρας και αφού ένα μέλος της οικογένειας αναγκάστηκε να προκαλέσει καυγά βλέποντας ξανά και ξανά την αδιαφορία των ιθυνόντων και έψαχνε να βρει το διοικητή του νοσοκομείου για να καταγγείλει το γεγονός αλλά και τη συμπεριφορά του προσωπικού, δια μαγείας βρέθηκε ασθενοφόρο και νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης ο άρρωστος μεταφέρθηκε στο σπίτι του.

Όλοι μας γνωρίζουμε τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το γενικό νοσοκομείο Σερρών με τις ελλείψεις τόσο σε προσωπικό όσο και σε ασθενοφόρα, αλλά είναι καλό αυτοί οι εργαζόμενοι που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τον ανθρώπινο πόνο και ευγενικοί να είναι και να ενημερώνουν αλλά και πάνω απ’ όλα να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες!!!

Η «Σημερινή» έθεσε το θέμα στο διοικητή του γενικού νοσοκομείου Σερρών, Ξενοφών Εμμανουλίδη, τόσο για την πολύωρη καθυστέρηση στη μεταφορά του ασθενούς, όσο και για τη συμπεριφορά που επέδειξε το προσωπικό του νοσηλευτικού ιδρύματος απέναντι στην οικογένεια του 70χρονου, και κάλεσε την οικογένεια να προβεί σε γραπτή καταγγελία. Ο κ. Εμμανουηλίδης παρά τις επίπονες ερωτήσεις που δέχθηκε από τους δημοσιογράφους γι’ αυτό το θέμα, υπεραμύνθηκε το προσωπικό και είπε μάλιστα πως πάνω από μία ώρα δεν καθυστερεί η μεταφορά ασθενούς από το νοσοκομείο στην οικία.

Ειρήνη Παπαδάκη

ΠΗΓΗ: http://www.e-simerini.com

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s