Ενα νανούρισμα για καληνύχτα στο αγγελούδι που έβγαλε δικά του φτερά…

(τα λόγια είναι από το νανούρισμα My Precious One της Celine Dion)

«Ακριβό μου, μικρό μου, γύρε το κεφαλάκι σου.

Αγαπημενο μου, νυσταγμένο μου, είναι ώρα για ύπνο.

Γύρε απλά το κεφαλάκι σου κι άσε τις έγνοιες σου σε μένα.

Κλείσε μόνο τα μάτια σου και παραδώσου στο πιο γλυκό όνειρο…

γιατί στην τρυφερή αγκαλιά μου μέσα…

Ακριβό μου, λατρεμένο μου, δάκρυ ας μην κυλήσει απο τα μάτια σου.

Καλομαθημένο μου, κουρασμένο μου, ώρα να κοιμηθείς.

Γύρε απλά το κεφαλάκι σου κι άσε τις έγνοιες σου σε μένα.

Κλείσε μόνο τα μάτια σου και παραδώσου στο πιο γλυκό όνειρο…

γιατί στην τρυφερή αγκαλιά μου μέσα…

είσαι ασφαλές όσο ποτέ κι έτσι, σώπασε καλό μου και αποκοιμήσου.

Και στα όνειρά σου, σε φτερά αγγέλου πέτα.

Χόρεψε με τα αστέρια και του θεού το πρόσωπο άγγιξε.

Κι αν ποτέ ξυπνήσεις…

εγώ θα σε ξανακοιμήσω…

1 σχόλιο

Filed under Uncategorized

One response to “Ενα νανούρισμα για καληνύχτα στο αγγελούδι που έβγαλε δικά του φτερά…

  1. Πολύ όμορφο και συγκινητικό. Μια μάνα που νανουρίζει το παιδί της με λατρεία. Αγάπη χωρίς όρους, δόσιμο χωρίς προϋποθέσεις. Ευχαριστώ, μου χαρίσατε ένα όμορφο ξεκίνημα στη μέρα μου!

    http://newagemama.wordpress.com

Σχολιάστε

